Szukaj

Reklamacje

Wózki Larktale posiadają serwis w Polsce.

Wszystkie reklamacje należy zgłosić mailowo na adres:

e-mail reklamacje@blueshop.pl / tel. 790 604 500 (pn-czw 9-17, pt.9-16),

bądź wysłać na adres:

Blue Ocean Sp. z o. o.
ul. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno

Jeśli wózek objęty jest gwarancją:
Skontaktuj się z Działem reklamacji telefonicznie,bądź mailowo.
e-mail reklamacje@blueshop.pl / tel. 790 604 500 (pn-czw 9-17, pt.9-16)

Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji.
W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca i zamawia Larktale.pl, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że wózek2w1  czy wózek spacerowy musi być zapakowany w kartonowe opakowanie.
Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Pamiętaj,że mamy 14 dni na dokonanie naprawy, oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów