Wózki spacerowe marki Larktale posiadają serwis w Polsce
Prosimy o zgłoszenie reklamacji telefonicznie lub e-mailowo (pn-czw 9-17, pt. 9-16):
- kontakt@larktale.pl
- +48 535 650 400
- lub o wysyłkę na adres:
Alebazi Sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy
Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji.
W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca i zamawia Larktale.pl, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że wózek 2w1 czy wózek spacerowy musi być zapakowany w kartonowe opakowanie.
Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Pamiętaj, że mamy 14 dni na dokonanie naprawy, oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.