Reklamacje

Wózki spacerowe marki Larktale posiadają serwis w Polsce

Prosimy o zgłoszenie reklamacji telefonicznie lub e-mailowo (pn-czw 9-17, pt. 9-16):

Blue Ocean Sp. z o. o.
ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy

Przedstaw sytuację związaną z wadą, a Pracownik poinstruuje Cię, jak wykonać notatkę dotyczącą reklamacji.
W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca i zamawia Larktale.pl, w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że wózek 2w1  czy wózek spacerowy musi być zapakowany w kartonowe opakowanie.
Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Pamiętaj, że mamy 14 dni na dokonanie naprawy, oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum.
Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl