Szukaj

Gwarancja

Każdy Produkt („spacerówka 2w1”, „lekka spacerówka”) Larktale objęty jest dwuletnim okresem gwarancyjnym. W jego ramach masz prawo do naprawy lub wymiany wózek 2w1, pod warunkiem, iż nie spełnia on akceptowanej jakości produkcji i posiada wady.

  1. Gwarancja obejmuje lekka spacerówka, która została zakupiona jako nowy i nieużywany.
  2. Okres 24 miesięcy, liczy się od dnia zakupu wózek 2w1.
  3. Gwarancja obowiązuje w kraju zakupu produktu.
  4. Lekka spacerówka posiada gwarancję chroniącą przed wadami produkcyjnymi. Nie ma zastosowania w przypadku uszkodzenia produktu przez czynniki zewnętrzne takie jak:
    1. niewłaściwe użytkowanie, niewłaściwe obchodzenie się z produktem lub niewłaściwą konserwację produktu.
    2. Niewłaściwa instalacja części i / lub akcesoriów.
    3. Zastosowanie części lub akcesoriów, które nie są produkowane przez Larktale.
    4. Korozja, pleśń, rdza lub pogorszenie spowodowane przez warunki środowiskowe.
    5. Brak właściwej konserwacji i serwisowania.
    6. Normalne zużycie Produktu, w tym codzienne lub intensywne użytkowanie.
    7. Uszkodzenia spowodowane intensywnością słońca, potem, detergentami, przechowywaniem w warunkach o podwyższonej wilgotności lub częstym myciem.
    8. Naprawy lub modyfikacje osób trzecich niezatwierdzone przez Larktale.
    9. Korzystanie z Produktu w jakimkolwiek celu komercyjnym.
    10. Jeśli produkt był zaangażowany w wypadek.
    11. Szkody spowodowane przez linie lotnicze, fracht lub inne usługi transportowe.
  5. Gwarancja na wózek 2w1 nie obejmuje produktu, którego numer seryjny został uszkodzony lub trwale usunięty.
  6. Gwarancja dotyczy tylko pierwotnego nabywcy i nie może zostać przeniesiona na żadnego kolejnego nabywcę produktu.
  7. Larktale zastrzega sobie prawo do zaprzestania produkcji modelu, koloru, tkaniny lub akcesoriów, a zatem może zastąpić część, równoważnym produktem, kolorem lub tkaniną, w ważnym Okresie Gwarancji.
  8. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami. Wszelkie potrzebne dane znajdują się w zakładce reklamacje. Koniecznie w treści zgłoszenia podaj:
    1. Twoje dane kontaktowe.
    2. Kopia dowodu zakupu Produktu, która wyraźnie pokazuje numer paragonu.
    3. Numer modelu produktu.
    4. Szczegółowy opis wady gwarancji Produktu (w tym próbki obrazów, filmy i wszelkie inne istotne materiały).

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów