Szukaj

Gwarancja

GWARANCJA 2 LATA - DOOR TO DOOR!

Każdy produkt Larktale objęty jest aż dwuletnim okresem gwarancyjnym. W jego ramach masz prawo do naprawy lub wymiany produktu pod warunkiem, iż posiada on wady.

  1. Gwarancja obejmuje wszystkie wózki dla dziecka zakupione jako nowe i nieużywane.
  2. Okres 24 miesięcy, liczy się od dnia otrzymania produktu.
  3. Gwarancja obowiązuje w kraju zakupu produktu.
  4. Lekka spacerówka Chit Chat, Chit Chat Plus, Autofold oraz wózek 2w1 Coast posiadają gwarancję chroniącą przed wadami produkcyjnymi. Nie ma zastosowania w przypadku uszkodzenia produktu przez czynniki zewnętrzne takie jak:
    1. niewłaściwe użytkowanie, niewłaściwe obchodzenie się z produktem lub niewłaściwą konserwację produktu.
    2. Niewłaściwa instalacja części i / lub akcesoriów.
    3. Zastosowanie części lub akcesoriów, które nie są produkowane przez Larktale.
    4. Korozja, pleśń, rdza lub pogorszenie spowodowane przez warunki środowiskowe.
    5. Brak właściwej konserwacji i serwisowania.
    6. Normalne zużycie Produktu, w tym codzienne lub intensywne użytkowanie.
    7. Uszkodzenia spowodowane intensywnością słońca, potem, detergentami, przechowywaniem w warunkach o podwyższonej wilgotności lub częstym myciem.
    8. Naprawy lub modyfikacje osób trzecich niezatwierdzone przez Larktale.
    9. Korzystanie z Produktu w jakimkolwiek celu komercyjnym.
    10. Jeśli produkt był zaangażowany w wypadek.
    11. Szkody spowodowane przez linie lotnicze, fracht lub inne usługi transportowe.
  5. Gwarancja na wózek 2w1 Coast  oraz lekką spacerówkę Chit Chat,  Chit Chat Plus oraz Autofold nie obejmuje produktu, którego numer seryjny został uszkodzony lub trwale usunięty.
  6. Gwarancja dotyczy tylko pierwotnego nabywcy i nie może zostać przeniesiona na żadnego kolejnego nabywcę produktu.
  7. Larktale zastrzega sobie prawo do zaprzestania produkcji modelu, koloru, tkaniny lub akcesoriów, a zatem może zastąpić część, równoważnym produktem, kolorem lub tkaniną, w ważnym Okresie Gwarancji.
  8. Jeżeli chcesz zgłosić wózek na gwarancję, skontaktuj się z nami. Wszelkie potrzebne dane znajdują się w zakładce reklamacje. 


W ramach naprawy gwarancyjnej usługę kurierską opłaca i zamawia Larktale.pl w innym przypadku jej koszt ponosi klient. Pamiętaj, że wózek 2w1 czy wózek spacerowy musi być zapakowany w kartonowe opakowanie.

Produkt (wraz z notatką/protokołem oraz kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną zostaje przesłany do nas. Nie zapomnij w podać swoich danych kontaktowych – adresu do odesłania produktu i swojego numeru telefonu. Pamiętaj,że mamy 14 dni na dokonanie naprawy, oczywiście postaramy się skrócić ten czas do minimum. Naprawiony produkt zostanie po tym czasie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów